Kod | Oznaczenie | Opis |
AL0 | ENG OIL | Niskie ciśnienie oleju (sprawdź ilość oleju w silniku). |
AL1 | ENG HOT | Wysoka temp. cieczy chłodzącej Diesla (sprawdź ilość wody w układzie i paski klinowe). |
AL2 | HI PRESS | Wysokie ciśnienie tłoczenia sprężarki (sprawdź paski klinowe, przemyj skraplacz). |
AL3 | STARTFAIL | Nieudany start na AUTOMACIE (spróbuj odpalić na pracy ręcznej). |
AL4 | LOW BATT | Niskie napięcie akumulatora (nałąduj akumulator, sprawdź paski od alternatora i połączenia kablowe). |
AL5 | HI BATT | Za wysokie napięcie ładowania akumulatora (uszkodzony regulator napięcia). |
AL6 | DEFRFAIL | Przekroczony czas odmrażania – DEFROST (sprawdź ilość czynnika chłodniczego FREONU). |
AL7 | ALT AUX | Brak ładowania alternatora (sprawdź paski klinowe alternatora i połączenia kablowe). |
AL8 | STARTER | Uszkodzony rozrusznik Diesla. |
AL9 | RA SENSOR | Uszkodzony czujnik temperatury powietrza wylatującego. |
AL10 | SA SENSOR | Uszkodzony czujnik temperatury powietrza wylatującego.. |
AL11 | WT SENSOR | Uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej. |
AL12 | HIGH CDT | Wysoka temperatura na rurze tłocznej sprężarki. |
AL13 | CD SENSOR | Uszkodzony czujnik na rurze tłocznej, sprężarki. |
AL14 | SBY MOTOR | Brak startu na silniku elektrycznym (sprawdź połączenie sieci elektrycznej z agregatem). |
AL15 | FUSE BAD | Uszkodzony bezpiecznik. |
AL16 | - | - |
AL17 | DISPLAY | Brak komunikacji wyświetlacza z płytą główną. |
AL18 | SERVICE 1 | Przekroczony pierwszy licznik motogodzin między-serwisowych. |
AL19 | SERVICE 2 | Przekroczony drugi licznik motogodzin między-serwisowych. |
AL20 | OUT RANGE | Temperatura poza nastawą. |
AL21 | 2RA OUT | Temperatura w 2 komorze poza nastawą. |
AL22 | 3RA OUT | Temperatura w 3 komorze poza nastawą. |
AL23 | CLUTCH | Uszkodzone sprzęgło turbiny. |
Alarmy kierowcy | Stan | Alarmy kierowcy | Stan |
1. NISKI POZIOM PALIWA | NW | 3. NISKI POZIOM PŁYNU CHŁODZ. | NW |
2. NISKI POZIOM OLEJU | NW | 4. NISKI POZIOM CZYNNIKA CHŁOD. | NW |
Alarmy kierowcy | Stan | Alarmy kierowcy | Stan |
11. NISKIE CIŚNIENIE OLEJU SILN. | X LUB NW | 18. NISKIE CIŚNIENIE CZYNNIKA CHŁ. | X LUB NW |
12. WYSOKA TEMP. PŁYNU CHŁODZ. | X LUB NW | 19. STOP: NISKI POZIOM PALIWA | X LUB NW |
13. WYSOKIE CIŚNIENIE SPRĘŻ. | X | 22. NISKIE PRZEGRZANIE SSANIA | X |
14. OBWÓD ELEKTRYCZNY | X | 23. NADMIERNY POBÓR PRĄDU ZMIEN. | X |
15. ZBYT WYSOKIE NAP. AKUMULATORA | X | 27. WYSOKIE CIŚNIENIE SSANIA | X LUB NW |
16. ZBYT NISKIE NAPIĘCIE AKUMUL. | X | 28. SPRAWDŹ UKŁAD FREONOWY | X LUB NW |
17. WYSOKA TEMP. SPRĘŻANIA | |||
Alarmy uruchomienia silnika | Stan | Alarmy uruchomienia silnika | Stan |
30. AGR. NIE PRAC. CZAS MINIM. | X | 37. SPRAWDŹ NISKIE OBR. DIESLA | NW |
31. NIEUDANY AUTOMAT. START | X | 38. SPRAWDŹ WYS. OBR. DIESLA | NW |
32. NIEUDANY START RĘCZNY | X | 39. SPRAWDŹ PRĘD. OBR. DIESLA | X LUB NW |
34. NIEUDANY STOP DIESLA | NW | 40. SPRAWDŹ ŚWIECE ŻAROWE | NW |
35. SPRAWDŹ OBWÓD ROZRUSZNIKA | X LUB NW | 41. SILNIK DIESLA ZABLOKOWANY | X |
36. SPRAWDŹ TEMP. PŁYNU CHŁODZ. | NW | ||
Ostrzeżenia/Alarmy stanu | Stan | Ostrzeżenia/Alarmy stanu | Stan |
51. BRAK PRĄDU ŁADOWANIA | X LUB NW | 58. SPRAWDŹ WYŁ. ZDALNY 2 – Vector 1800 | NW |
53. TEMPERATURA POZA ZAKRESEM | NW | 59. REJ DANYCH: BRAK ZAPISU | NW |
54. ODSZRANIANIE NIE ZAKOŃCZ. | NW | 60. NIEPRAWIDŁ. CZAS REJESTR. | NW |
55. SPRAWDŹ ROZN. CZUJN. ODSZR. | NW | 61. DRZWI OTWARTE | NW |
56. SPRAWDŹ WENTYLACJĘ PAROW | NW | 62. KOM. 2 TEMP. POZA ZAKRESEM – V1800 MT | X LUB NW |
57. SPRAWDŹ WYŁ. ZDALNY 1 – Vector 1800 | NW | 63. KOM. 3 TEMP. POZA ZAKRESEM – V1800 MT | X LUB NW |
Alarmy instalacji elektrycznej | Stan | Alarmy instalacji elektrycznej | Stan |
71. SPALONY BEZP. F2 LUB F3 | NW | 92. SPRAWDŹ STYCZNIK 2 GRZANIA | NW |
72. SPALONY BEZP. F4 LUB F6 | NW | 93. SPRAWDŹ SYGNALIZ. URUCHOM. | NW |
73. BRAK ZAS. EL. SPRAWDŹ KABEL | X | 94. SPRAWDŹ STYCZNIK 1 SPRĘŻ. | NW |
74. ODWRÓCONE FAZY ZASILANIA | X LUB NW | 95. SPR. STYCZNIK 1 WENT. SKRAPLACZA | NW |
75. SILNIK SPRĘŻARKI PRZEGRZ. | X | 96. SPRAWDŹ STYCZNIK GENERATORA | NW |
76. SILNIK WENT. SKRAPL. PRZEGRZ | X | 97. SPRAWDŹ OBWÓD SV2 | NW |
77. SILN. WENT. PAROW. PRZEGRZ. | X | 98. SPRAWDŹ CZUJNIK PRZEGRZANIA PAROWNIKA | X obie grzałki elektryczne |
78. SPRAWDŹ OBWÓD SV1 | NW | 99. SPRAWDŹ STYCZNIK STAND BY | NW |
79. SPRAWDŹ OBWÓD SV4 | NW | 100. ALARM PRZECIĄŻENIA MASY | NW |
80. SPRAWDŹ OBWÓD SV3 | NW | 101. SILN. WENT. PAR. 2 PRZEGRZANY – V1800 MT | NW |
81. SPRAWDŹ OBWÓD PRZEKAŹNIKA FHR | NW | 102. SILN. WENT. PAR. 3 PRZEGRZANY – V1800 MT | NW |
82. SPR. DOD. LPK. TEMP-POZA-ZAK-V1800 | NW | 103. SPR. STYCZNIK GRZAN. 1 KOM.2 – V1800MT | NW |
83.SPR.DOD. LAMPKĘ ODSZRANIANIA | NW | 104. SPR. STYCZNIK GRZAN. 2 KOM. 2 – V1800 MT | NW |
84. SPRAWDŹ DOD. LAMPKĘ ALARMU | NW | 105. SPR. STYCZNIK GRZAN. 1 KOM. 3 – V1800 MT | NW |
85. SPRAWDŹ OBWÓD ZAWORU UL1 | NW | 106. SPR. STYCZNIK GRZAN. 2 KOM. 3 – V1800 MT | NW |
86. SPRAWDŹ OBWÓD ZAWORU UL2 | NW | 107. SPRAWDŹ ZAWÓR LSV KOM. 2 –VECTOR 1800 MT | NW |
87. SPRAWDŹ DOD. LAMPKĘ GRZANIA – VECTOR 1800 | NW | 108. SPRAWDŹ ZAWÓR LSV KOM. 3 – VECTOR 1800 MT | NW |
88.SPRAWDŹ DOD. LAMPKĘ CHŁODZ. – VECTOR 1800 | NW | 109. SPRAWDŹ STYCZNIK WENTYLATORA PAROWNIKA | NW |
89. SPRAWDŹ DOD. LAMPKĘ AUTO | NW | 110. SPRAWDŹ STYCZNIK WENT. PAR. 2 – V1800 MT | NW |
90. SPR. OBW. EL-MAGNESU AFA | NW | 111. SPRAWDŹ STYCZNIK WENT. PAR. 3 – V1800 MT | NW |
91. SPRAWDŹ STYCZNIK 1 GRZANIA | |||
Alarmy czujników | Stan | Alarmy czujników | Stan |
121. SPR. CZUJNIK TEMP. OTOCZENIA | NW | 131.SPR. CZUJNIK TEMP. PAROWNIKA | NW |
122. SPR. CZUJNIK TEMP. POWROT. | X | 132. SPR. CZUJNIK KOŃCA ODSZR. 2 | NW |
123. SPR. CZUJNIK TEMP. WYLOTU | NW | 133. SPR. DODAT. CZUJNIK TEMPERATURY 1 | NW |
124. SPR. CZUJNIK KOŃCA ODSZR. 1 | NW | 134. SPR. DODAT. CZUJNIK TEMPERATURY 2 | NW |
125. SPR. CZUJNIK TEMP. SPRĘŻ. | NW | 135. SPR. DODAT. CZUJNIK TEMPERATURY 3 | NW |
126. SPR. OBW. CZUJ. POZ. PALIWA | NW | 136. SPR. CZUJNIK TEMP. WYŁ. KOM2 | NW |
127. SPR. CZUJNIK TEMP. SSANIA | NW | 137. SPR. CZUJNIK TEMP. POWR. KOM2 | NW |
128. POMIAR NATĘŻENIA PRĄDU | NW | 138. SPR. CZUJNIK TEMP. WYŁ. KOM3 | NW |
129. SPR. CZUJN. POZ. PŁYNU CHŁOD. | NW | 139. SPR. CZUJNIK ODSZRAN. KOM2 | NW |
130. SPR. CZUJNIK OBR. DIESLA | NW | 140. SPR. CZUJNIK ODSZRAN. KOM3 | NW |
Alarmy testu PRETRIP | Stan | Alarmy testu PRETRIP | Stan |
141. PRETRIP ZAK. PRZEZ UŻYT. | NW | 178. SPRAWDŹ ZAWÓR ODCIĄŻ. UL1 | NW |
143. SPRAWDŹ OBWÓD SPRZĘGŁA | NW | 180. SPRAWDŹ ZAW. MODUŁ. SSANIA | NW |
144. SPRAWDŹ OBWÓD ZAWORU UL1 | NW | 181. SPRAWDŹ ZAWÓR SV4 | NW |
145. SPR. OBW. EL-MAGN. PRD. OBR. | NW | 182. SPRAWDŹ ZAWÓR SV1 | NW |
146. SPR. OBWÓD GRZANIA 1 KOM2 | NW | 183. SPRAWDŹ ZAWÓR SV3 | NW |
147. SPR. OBWÓD GRZANIA 2 KOM2 | NW | 184. SPR. SILN. WENT. PAR. KOM. 2 | NW |
148. SPRAWDŹ OBWÓD ZAWORU SV1 | NW | 185. SPR. SILN. WENT. PAR. KOM. 3 | NW |
149. SPRAWDŹ OBWÓD ZAWORU SV3 | NW | 186. SPR. TEMP. NA WYJŚCIU PAROWNIKA | NW |
150. SPRAWDŹ OBWÓD ZAWORU SV4 | NW | 187. SPRAWDŹ OBWÓD GRZANIA 1 | NW |
151. SPRAWDŹ OBWÓD ŚWIEC ŻAR. | NW | 188. SPR. OBWÓD GRZANIA 2 | NW |
152. SPR. OBWÓD EL-MAGN. PALIWA | NW | 189. SPR. SILN. WENT. PAROWNIKA | NW |
153. SPR. CZUJNIK POW. POWROT. | NW | 190. SPR. SILN. WENT. SKRAPLACZA | NW |
154. SPR. CZUJNIK POW. WYLOT. | NW | 191. SPRAWDŹ ZAWÓR UL2 | NW |
155. SPR. CZUJNIK TEMP. PL. CHŁOD. | NW | 192. SPRAWDŹ OBWÓD ZAWORU SV2 | NW |
156. SPR. NAPIĘCIE AKUMULATORA | NW | 194. WYSOKIE CIŚNIENIE SSANIA | NW |
157. SPRAWDŹ PRĄD AKUMULATORA | NW | 195. NISKIE CIŚNIENIE SSANIA | NW |
158. SPR. CZUJNIK TEMP. OTOCZENIA | NW | 196. WYSOKIE CIŚN. SPRĘŻANIA | NW |
159. SPR. CZUJNIK KOŃCA ODSZRAN. 1 | NW | 197. SPRAWDŹ SPRZĘGŁO | NW |
160. SPR. CZUJNIK TEMP. SPRĘŻANIA | NW | 198. NISKIE CIŚNIENIE SPRĘŻ. | NW |
161. SPR. CZUJNIK TEMP. SSANIA | NW | 199. SPR. CZUJNIK POWR. POW. KOM 2 | NW |
162. SPR. OBWÓD EL-MAGNESU AFA | NW | 200. SPRAWDŹ CYLINDRY UL1 | NW |
163. SPR. OBWÓD GRZANIA 1 KOM. 3 | NW | 201. SPRAWDŹ CYLINDY UL2 | NW |
164. SPRAWDŹ OBWÓD ZAWORU UL2 | NW | 202. NIESZCZ. W UKŁ. WYS. CIŚNIENIA | NW |
165. ODPOMPOWANIE NIEMOŻLIWE | NW | 203. SPRAWDŹ ZAWÓR ZWROTNY TŁOCZENIA | NW |
167. SPR. OBWÓD GRZANIA 2 KOM. 3 | NW | 204. NISKIE CIŚNIENIE SSANIA | NW |
168. SPR. ZAWÓR CIECZY LSV KOM 2 | NW | 205. SPR. CZUJN. KOŃCA ODSZR. 2 | NW |
171. SPR. CIŚN. PAROWN. I SPRĘŻ. | NW | 206. SPR. OBWÓD WENT. SKRAPLACZA | NW |
172. SPRAWDŹ CIŚN. PAROWN. I ECONO. | NW | 207. SPR. OBW. STYCZN. SPRĘŻARKI | NW |
173. SPR. CIŚN. SPRĘŻ. I ECONO | NW | 208. SPR. OBW. STYCZ. GENERARATORA | NW |
174. SPRAWDŹ NISKIE OBROTY DIESLA | NW | 209. SPR. OBW. STYCZN. STAND BY | NW |
175. SPR. WYSOKIE OBROTY DIESLA | NW | 210. SPR. CZUJN. POW. POWR. KOM. 3 | NW |
176. SPRAWDŹ ZAWÓR LSV KOM. 3 | NW | 211. SPR. CZUJN. POW. POWR. KOM. 2 | NW |
177. SPRAWDŹ PRZEGRZ. ZAW. TXV | NW | 212. SPR. CZUJNIK ODSZR. KOM. 3 | NW |
Alarmy obsługi serwisowej | Stan | Alarmy obsługi serwisowej | Stan |
223. PRZEGL. SERWISOWY – DIESEL | NW | 227. PRZEGLĄD SERWISOWY – LICZNIK PM2 | NW |
224. PRZEGL. SERWISOWY – STBY | NW | 228. PRZEGLĄD SERWISOWY – LICZNIK PM3 | NW |
225. PRZEGL. SERWISOWY – OGÓLNY | NW | 229. PRZEGLĄD SERWISOWY – LICZNIK PM4 | NW |
226. PRZ. SERWISOWY – LICZNIK PM1 | NW | 230. PRZEGLĄD SERWISOWY – LICZNIK PM5 | NW |
Alarmy mikroprocesora | Stan | Alarmy mikroprocesora | Stan |
232. BŁĘDNA NASTAWA TEMP. | X | 244. BŁĄD KALIBRACJI CIŚN. ECON. | X |
233. BŁĄD NUMERU MODELU AGR. | X | 245. NIE MOŻNA ZAPISAĆ NASTAWY | X |
237. BŁĄD NASTAWY FUNKCJI | X | 246. BŁĄD ZAPISU EEPROM | X |
238. BŁĄD KONFIGURACJI | X | 248. TRYB KONFIGUR. – BŁĄD HP2 | X |
242. BŁĄD KALIBRACJI CZUJNIKA TŁOC. | X | 249. BŁĄD MIKROPROCESORA | X |
243. BŁĄD KALIBR. CIŚN. SSAN/PAR. | X |
KOD | OPIS | POSTĘPOWANIE |
1 | PONOWNE ZAŁĄCZENIE MIKROPROCESORA | NW |
2 | CZUJNIK WĘŻOWNICY PAROWNIKA | NW |
3 | CZUJNIK POWIETRZA DOLOTOWEGO #1 (STEROW.) | NW |
4 | CZUJNIK POWIETRZA WYLOTOWEGO #1 (STEROW.) | NW |
5 | CZUJNIK TEMPERATURY OTOCZENIA | NW |
6 | CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK | NW |
7 | CZUJNIK OBROTÓW SILNIKA | NW |
8 | AGR. KONTR. TEMP. POPRZEZ CZUJKĘ WĘŻOWNICY | NW |
9 | WYSOKA TEMPERATURA PAROWNIKA | X LUB NW |
10 | WYSOKIE CIŚNIENIE TŁOCZENIA | X LUB NW |
11 | AGR. KONTROLUJE TEMP. ALTERNATYWNĄ CZUJKĄ | NW |
12 | CZUJNIK LUB INNY SYGNAŁ WYŁĄCZAJĄCY | X |
13 | CZUJNIK TEMPERATURY | NW |
14 | ODSZRANIANIE ZAKOŃCZONE PRZEZ CZAS | NW |
15 | ŚWIECE ŻAROWE LUB PODGRZEWACZ POWIETRZA | X LUB NW |
16 | START RĘCZNY NIEDOKOŃCZONY | NW |
17 | BŁĄD ROZRUCHU SILNIKA. BRAK OBROTÓW | X LUB NW |
18 | WYSOKA TEMP. PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK | X LUB NW |
19 | NISKIE CIŚNIENIE OLEJU SILNIKA | X LUB NW |
20 | BŁĄD ROZRUCHU SILNIKA | X LUB NW |
21 | BŁĄD RÓŻNICY TEMPERATURY W CYKLU CHŁODZENIA | NW |
22 | BŁĄD RÓŻNICY TEMPERATURY W CYKLU GRZANIA | NW |
23 | AWARIA CYKLU CHŁODZENIA | X |
24 | AWARIA CYKLU GRZANIA | X |
25 | ALTERNATOR | X LUB NW |
26 | WYDAJNOŚĆ CHŁODNICZA | NW |
27 | WYSOKIE OBROTY SIŁ. KRIOGENICZNEGO (CR) | X |
28 | AUTO TEST AGREGATU PRZERWANY | NW |
29 | OBWÓD KLAPY ODSZRANIANIA | NW |
30 | KLAPA ODSZRANIANIA ZABLOKOWANA | X |
31 | WYŁĄCZNIK CIŚNIENIA OLEJU | X LUB NW |
32 | NISKA WYDAJNOŚĆ CHŁODNICZA | X |
33 | OBROTY SILNIKA | NW |
34 | SPRAWDŹ OBWÓD MODULACJI | NW |
35 | OBWÓD PRZEKAŻNIKA PRACY | X |
36 | SILNIK ELEKTRYCZNY | X |
37 | POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK | NW |
38 | NIEWŁAŚCIWA FAZA ELEKTRYCZNA | X |
39 | OBWÓD ZAWORU WODNEGO | NW |
40 | OBWÓD WYSOKICH OBROTÓW | X LUB NW |
41 | TEMPERATURA PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK | NW |
42 | WYMUSZONE WOLNE OBROTY SILNIKA | NW |
43 | WYMUSZONE WOLNE OBR. SILNIKA W CYKLU MODULACJI | NW |
44 | UKŁAD PALIWA | X |
45 | ZAWÓR GORĄCYCH PAR LUB OMIJAJĄCY | X LUB NW |
46 | BŁĄD PRZEPŁYWU POWIETRZA | NW |
47 | CZUJNIK PAROWNIKA TC | X |
48 | SPRAWDŹ PASKI LUB SPRZĘGŁO | X LUB NW |
49 | ZAREZERWOWANY DLA CR | |
50 | NASTAWA ZEGARA | NW |
51 | OBWÓD WYŁĄCZENIA AWARYJNEGO AGREGATU | X LUB NW |
52 | OBWÓD GRZANIA | X LUB NW |
53 | OBWÓD EKONOMIZERA | X LUB NW |
54 | PRZEKROCZONY CZAS TESTU | NW |
55 | WYSOKIE/NISKIE OBROTY SILNIKA | NW |
56 | NISKIE OBROTU WENTYLATORÓW PAROWNIKA | NW |
57 | WYSOKIE OBROTY WENTYLATORA PAROWNIKA | NW |
58 | NISKIE OBROTY WENTYLATORA SKRAPLACZA | NW |
59 | WYSOKIE OBROTY WENTYLATORÓW SKRAPLACZA | NW |
60 | OBWÓD WZMACNIACZA | X LUB NW |
61 | NISKIE NAPIĘCIE AKUMULATORA | X LUB NW |
62 | AMPEROMIERZ POZA ZAKRESEM KALIBRACJI | X |
63 | ZATRZYMANA PRACA SILNIKA | X LUB NW |
64 | PRZYPOMNIENIE WYKONYWANIA AUTOTESTU | NW |
65 | RÓŻNICA TEMPERATURY POZA ZAKRESEM CR | X LUB NW |
66 | NISKI POZIOM OLEJU SILNIKA | X LUB NW |
67 | OBWÓD ZAWORU LINII CIECZY | X LUB NW |
68 | USZKODZENIE WEWNĘTRZNE MIKROPROCESORA | NW |
69 | UKŁAD REMAGNETYZACJI | X LUB NW |
70 | LICZNIK MOTOGODZIN | NW |
71 | LICZNIK MOTOGODZIN NR 4 PRZEKROCZYŁ LIMIT | NW |
72 | LICZNIK MOTOGODZIN PRZEKROCZYŁ NR 5 PRZEKROCZYŁ LIMIT | NW |
73 | LICZNIK MOTOGODZIN NR 6 PRZEKROCZYŁ LIMIT | NW |
74 | MIKROPROCESOR PRZESZEDŁ NA NASTAWY DOMYŚLNE | NW |
75 | USZKODZENIA PAMIĘCI RAM MIKROPROCESORA | X LUB NW |
76 | USZKODZENIE MIKROPROCESORA | X LUB NW |
77 | USZKODZENIE MIKROPROCESORA TYPU S-K | X LUB NW |
78 | USZKODZENIE PAMIĘCI DATA LOGGERA | X LUB NW |
79 | PRZEŁADOWANIE PAMIĘCI DATA LOGGERA | NW |
80 | CZUJNIK TEMPERATURY SPRĘŻARKI | NW |
81 | WYSOKA TEMPERATURA SPRĘŻARKI | NW |
82 | MAKSYMALNA TEMPERATURA SPRĘŻARKI | X LUB NW |
83 | NISKA TEMPERATURA PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK | NW |
84 | AWARYJNE WZNOWIENIE PRACY SILNIKA | NW |
85 | AGR. ZMUSZONY DO AWARYJNEGO CYKLU PRACY | NW |
86 | CZUJNIK CIŚNIENIA TŁOCZENIA | NW |
87 | CZUJNIK CIŚNIENIA SSANIA | NW |
88 | ZAREZERWOWANE DLA CR | |
89 | OBWÓD ZAWORU ETV | X LUB NW |
90 | PRZECIĄŻENIE SILNIKA ELEKTRYCZNEGO | X LUB NW |
91 | OBWÓD AUTO. ZAŁĄCZENIA SIL. ELEKTR. | X LUB NW |
92 | KALIBRACJA CZUJNIKÓW TEMP. | NW |
93 | NISKIE CIŚNIENIE SSANIA SPRĘŻARKI | X LUB NW |
94 | OBWÓD ODCIĄŻENIA NR 1 | X LUB NW |
95 | OBWÓD ODCIĄŻENIA NR 2 | X LUB NW |
96 | NISKI POZIOM PALIWA | X LUB NW |
97 | CZUJKA TEMP. POWROTU PAROWNIKA (CR) | X LUB NW |
98 | CZUJKA POZIOMU PALIWA | NW |
99 | WYSOKA RÓŻNICA CIŚNIEŃ SPRĘŻARKI | X LUB NW |
100 | WENTYLATOR PODGRZEWACZA (CR) | X LUB NW |
101 | CHŁODZENIE STEROWANE CZUJ. TEMP. PAR. (CR) | X LUB NW |
102 | NISKA TEMP. WĘŻOWNICY PAROWNIKA | X LUB NW |
103 | NISKI POZIOM PALIWA PODGRZEWACZA (CR) | NW |
104 | OBROTY WENTYLATORÓW PAROWNIKA | NW |
105 | OBWÓD ZAWORU CIŚNIENIOWEGO ZBIORNIKA | X LUB NW |
106 | OBWÓD ZAWORU PRZEDMUCHOWEGO | X LUB NW |
107 | OBWÓD ZAWORU CIS | X LUB NW |
108 | PRZEKROCZONY CZAS OTWARCIA DRZWI | NW |
109 | CZUJNIK CIŚNIENIA TŁOCZENIA | PATRZ KOD 86 |
110 | OBWÓD ZAWORU LINII SSANIA | X LUB NW |
111 | AGREGAT NIEWŁAŚCIWIE SKONFIGUROWANY | NW |
112 | WENTYLATORY PAROWNIKÓW TC | X LUB NW |
113 | OBWÓD PODGRZEWACZA | NW |
114 | ALARM WIELOFUNKCYJNY – AGREGAT NIE MOŻE PRACOWAĆ | X |
115 | CZUJNIK WYSOKIEGO CIŚNIENIA TŁOCZENIA | X LUB NW |
116 | CZUJNIK WYSOKIEGO CIŚNIENIA SSANIA | NW |
117 | AUTOMATYCZNE PRZEŁĄCZENIE DIESEL-ELEKTRYK | NW |
118 | AUTOMATYCZNE PRZEŁĄCZENIE ELEKTRYK-DIESEL | NW |
119 | ZAREZERWOWANY DLA CR | |
120 | OBWÓD WZBUDZENIA ALTERNATORA | X LUB NW |
121 | OBWÓD ZAWORU WTRYSKU CZYNNIKA | X LUB NW |
122 | OBWÓD DIESEL-ELEKTRYK | X LUB NW |
123 | CZUJNIK DOLOT. TEMP. WĘŻOWNICY PAROWNIKA | NW |
124 | CZUJNIK WYLOT. TEMP. WĘŻOWNICY PAROWNIKA | NW |
125 | CZUJNIK POZIOMU ZBIORNIKA | X LUB NW |
126 | REGULATOR CIŚNIENIA (CR) | NW |
127 | NASTAWA TEMPERATURY NIE ZAPAMIĘTANA | NW |
128 | PRZEGLĄD SILNIKA DIESLA NR1 | NW |
129 | PRZEGLĄD SILNIKA DIESLA NR2 | NW |
130 | PRZEGLĄD SILNIKA ELEKTRYCZNEGO NR1 | NW |
131 | PRZEGLĄD SILNIKA ELEKTRYCZNEGO NR 2 | NW |
132 | PRZEGLĄD AGREGATU NR1 | NW |
133 | PRZEGLĄD AGREGATU NR2 | NW |
134 | ZASILANIE STEROWNIKA | NW |
135 | BŁĄD ZAPASOWEGO SYGNAŁU WEJŚCIOWEGO | NW |
136 | BŁĄD ZAPASOWEGO SYGNAŁU WYJŚCIOWEGO | NW |
137 | CZUJNIK POWIETRZA DOLOTOWEGO #2(wyświetl) | NW |
138 | CZUJNIK POWIETRZA WYLOTOWEGO #2(wyświetl) | NW |